Dag 2: (zo 16 juni) KrusA - Dragor 313km (reistijd ca 3:18uur)

16 juni 2019 - Kastrup, Denemarken

Alles ziet er mooier uit als de zon schijnt!

Vanmorgen vroeg wakker door onze kleine man. Het is altijd even wennen in de caravan als het zo licht is. Maar in het grote bed toch nog lekker verder kunnen slapen.

Veel mensen waren al vertrokken toen wij onze broodjes gingen ophalen. De camping heeft net nieuwe eigenaars en er moet nog veel... heel veel gebeuren. Maar de zon schijnt en het weersvooruitzicht ziet er goed uit. De (verouderde) postkaart van de camping kregen we cadeau maar de prijs van de overnachting was erg hoog gezien de staat van de camping!

Voor ons gevoel begint de vakantie nu echt en na het smeren van de broodjes stellen wij om 10:00 de navigatie in voor de volgende bestemming Dragor.

Om 13:30 komen we aan op de camping en ondanks mijn mail contact om te reserveren bleek dit niet gebeurt te zijn. Maar gelukkig wel een plekje helemaal achterop de camping. De camping was aardig vol alleen ons veld was maar stil en zag er wat verlaten uit… niet helemaal tevreden met ons plekje zijn we een rondje over de camping gaan lopen om te kijken of er niet iets anders beschikbaar was. Gelukkig bij de receptie konden we toch op een door ons uitgekozen plaats gaan staan, in de bewoonde wereld.

Het ziet er allemaal heel netjes en schoon uit. Er is een mooie kookruimte met tafels om te eten, een fitnessruimte en mooie “kinderwasplaats”.  We zetten onze kleine man in zijn kinderstoel met wat lange vingers en wat drinken zodat wij de caravan en de luifel kunnen installeren. Toen alles stond was het wel tijd om even te gaan zwemmen, ook al was het maar een klein zwembad Finn heeft zich er heerlijk vermaakt (zet hem in zijn band en je hebt er geen kind aan).

Na het eten even het plaatsje Dragor bezocht, een vesting stadje dat bekend staat om zijn gele huisjes en fort. Uiteraard mocht een lekker ijsje niet ontbreken, want het is vakantie!

Morgen gaan we Kopenhagen bezoeken.